Prokopácké venčení s Alčou a Argusem

17.07.2011 15:55

 13.7.2011 jsme měli s dětma a Belou sraz s Alčou a Argusem Jasmine Eyes v Praze u metra Lužiny a po té jsme se společně vydali na procházku do Prokopského údolí na výlet. Bellonka měla obrovitánskou radost že se jde venčit s kamarádem a v průbehu venčení Bela s Arguskem lítala a já fotila. Davídek a Terezka si to také náramně užívali.  1 zastávka byla u potoka, kde se v dusném počasí Bela s Argusem smočili a Davídek tam s nima lítal, po té jsem se vydali k Butovické nádrži a velmi vtipné bylo že cestou k nádrži jsem míjeli malý rybníček, který neskutečně smrděl a naš Bela se rozhodla, že je čas na voňavou koupel a tak i přem moje volání se tam Belinka vrha, to co se pak vynořila z rybníčka se dalo přirovnat ke kanálovému aroma :-)))))

když sem sorazili k nádrži tak se šla Bela vykoupat aby částečně ze sebe smyla tu vůni, což se částečně podařilo a ani nádrž nebyla o nic čistší, po chvilce strávené u nádrže, jsem se vydali směr skála v Prokopském údolí. Po výšlapu na skálu jsme si sedli na lavičku kde jsem si na chvilku odpočinuli a psi lítali a Davča se rozhodl že bude oba pejsky cvičit a Alča ukazovala Davčovi, jaké povely má pejskům dát. Dokonce mu to i šlo a po odpočinku jsem šli směr skála, kde cestou psi řádili a děti také. Při návartu jsme se s Alčou a arguskem rozloučili u nádrže, kde se pejsci smočili a naše bela dokonce i trošinku plavala a když se blížil odchod domů tak belinka se nechtěla s Arguskem rozloučit, jak moc jí to bavilo, ale bohužel se nedalo nic dělat. Zkrátka byl to fajn strávený den a doufáme že si to někdy s Alčou a Arguskem zopakujeme.

Celý výlet byl skvělý a po 5 hodinách stravených na výletě jsem dorazili utahaní domu. Alče a Arguskovi moc děkujeme za úžasný výlet. A fota z výletu najdet zde v odkaze

dastynka.rajce.idnes.cz/13.7.2011/